Sunday 3 June 2012

Klaudias i del "fati" ne Kosove

http://www.ikub.al/Handlers/Images.ashx?id=95ea8020-44a0-48ed-84a8-4b88f5c782da 

Vajza simpatike e këtij edicioni të “Big Brother”, Klaudja Veseli, ka nisur një histori të bukur dashurie. Ajo është lidhur me Metin, modelin  nga Kosova. Në fakt të gjithë u habitën kur pas daljes nga loja Klaudia qëndroi për disa ditë në Kosovë, por askush nuk mendoi që ata të dy ishin lidhur. U desh që të dilte edhe Erjoni nga ky edicion, i cili ishte i pari që pohoi se tanimë Klaudia ishte një shoqe e mirë për të dhe se ishte e lumtur në lidhjen e re që kishte krijuar. Kurioziteti na bëri që të mësonim se kush ishte i dashuri i saj dhe e zbuluam.
Meti dhe Klaudia janë duke jetuar një histori të bukur dashurie dhe ne u urojmë që të jetë një ndjenjë e cila do të zgjasë në kohë. Faktin që ata janë të lidhur e kemi mësuar nga njerëz që janë afër çiftit, ndërsa Klaudia ka thënë se nuk do që të flasë për jetën e saj jashtë shtëpisë së BB5. Ndërkohë, brenda, mes Kaludias nuk kishte asnjë lloj pëlqimi, të paktën jo të evidentueshëm nga kamerat. Gjithçka ka nisur nga miqësia e tyre jashtë dhe simpatia në fund ka fituar. Klaudia dhe Meti janë ndër banorët e parë që krijojnë një lidhje pas daljes nga loja e Big Brother, ku shpesh historitë diskutohen për vërtetësinë e tyre. Ajo që mund të themi me bindje në këtë rast është se asnjëri prej të dyve nuk është duke bërë lojë, për të fituar një çmim.

1 comments:

  1. Filloi me keqkuptime të vogla pas të cilave më tha se do të ishte mirë të bëja një pushim, që mendoj se u kthye në një ndarje. Ai nuk më kërkon më. Më trishtoi sepse ishim bashkë që në shkollën e mesme dhe ai ishte dashuria ime e parë dhe e vetme. Kërkova ndihmë në të gjithë internetin dhe pashë kaq shumë njerëz që postonin dëshmi për Dr DAWN, mora kontaktin e tij përmes një prej komenteve dhe fola me të për situatën time dhe ai shpjegoi procesin e pajtimit dhe se si do të më ndihmojë pajtohu me të për tri ditë. Kanë kaluar saktësisht 3 muaj që kur e kontaktova tani dhe gjithçka ishte perfekte dhe më duhej ta postoja këtë sepse ai meriton të gjitha fjalët e duhura për të më ndihmuar.
    Ai është WhatsApp: +2349046229159
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete